Pomoc dla Kupujących
Aby odebrać zakupiony przedmiot, należy skontaktować się ze sprzedawcą, który go sprzedał. Należy przestrzegać zasad zawartych w instrukcji przedstawionej przez sprzedawcę, aby odebrać przedmiot. Możliwe jest otrzymanie przedmiotu w grze multiplayer lub przez inny dostępny sposób. Należy przestrzegać regulaminu gry.
Na platformie możesz kupować itemy do różnych gier, które będziesz mógł używać w swoich ulubionych grach multiplayer. Również można kupić wszelkiego rodzaju przedmioty i produkty z tematyką gier, które są zgodne z prawem. Sprzedający jest odpowiedzialny za to, że wystawia produkty zgodne z prawem i zgodne z opisem. Produkty te mogą obejmować wszelkiego rodzaju dodatki do gier, gry, przedmioty związane z grą lub dowolny inny przedmiot. Również możesz kupić sprzęt dla graczy np. komputery, laptopy. Pamiętaj o przeczytaniu regulaminu swojej gry.
Aby kupić itemy lub inny przedmiot, gracz powinien wejść na platformę Notfornoobs.pl i przejść do kategorii, w której ma zamiar zakupić przedmiot. Następnie, może wybrać przedmiot, który chce kupić, a następnie wypełnić potrzebne informacje dotyczące zamówienia, takie jak adres dostawy, metoda płatności itp. W przypadku produktów wirtualnych dostawa odbywa się za pośrednictwem środków elektronicznych lub w danej grze (jeśli jest zgodne z regulaminem gry). Po wypełnieniu danych, gracz powinien potwierdzić swoje zamówienie i potwierdzić swoją płatność. Po potwierdzeniu zamówienia i płatności, może śledzić paczkę, korzystając z numery przesyłki i platformy przewoźnika.
Zanim dokonasz zakupu, upewnij się, że wybrałeś właściwą rzecz, przeczytaj komentarze na temat produktu, aby dowiedzieć się czegoś więcej o tym produkcie i zawsze zgłoś nadużycie, jeśli zauważysz, że produkt jest niezgodny z opisem lub jest oszustwem.
Akceptujemy płatności za pośrednictwem usługi Stripe, która jest zintegrowana z Przelewy24, Google Pay, Apple Pay, VISA, Mastercard i wiele innych. Możesz wybrać opcję, która najlepiej pasuje do Twoich potrzeb. Płacąc online, Twoje dane są bezpieczne i chronione zgodnie z najwyższymi standardami. Stripe gwarantuje bezpieczeństwo danych i zapewnia łatwe zarządzanie płatnościami.
Aby rozwiązać problem techniczny, klienci mogą skorzystać z ikony wsparcia na stronie głównej sklepu, gdzie znajduje się automatyczny dedykowany czat dotyczący obsługi klienta. Chat znajduję się w prawym dolnym rogu ekranu.
Jeśli problem nie zostanie rozwiązany w tej pierwszej formie wsparcia, klienci mogą skorzystać z naszego formularza zgłoszeniowego znajdującego się pod tym linkiem: URL DO FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO
Czas dostawy itemów do gier lub innych produktów zależy od sprzedającego i kurierów na terenie Polski. Produkty wirtualne zazwyczaj są dostępne w ciągu kilku godzin od potwierdzenia zamówienia, jeśli będą dostępne od razu u sprzedawcy. Czasami to też może to trwać do kilku dni. Zawsze można się skontaktować bezpośrednio ze sprzedającym poprzez formularz kontaktowy jeśli są jakieś niejasności lub pytania dotyczące dostawy. Formularz kontaktowy jest widoczny na stronie zamówienia lub na stronie sklepu sprzedającego.
Aby sprawdzić gdzie znajduje się Twoja przesyłka, będziesz musiał znaleźć numer paczki, który został wysłany w formularzu zamówienia. Numer paczki można również znaleźć na stronie poszczególnego zamówienia. Kiedy już uzyskasz numer paczki, możesz śledzić swoją przesyłkę u wybranego kuriera. Należy pamiętać, że cena przesyłki jest uzależniona od wybranego kuriera i sprzedającego, którą można znaleźć na stronie sklepu sprzedającego.
Opłaty za przesyłkę mogą się różnić w zależności od sprzedającego i jakim kurierem wysłał produkt. W przypadku produktów wirtualnych cena powinna być zazwyczaj darmowa. W przypadku wysyłki fizycznych produktów, cena dostawy jest zależna od wybranego kuriera. Cena dostawy musi być wpisana już w ogłoszeniu, a sprzedawca nie powinien żądać od Ciebie żadnych dodatkowych opłat, chyba że umówicie się inaczej.
Tak, możesz dokonać zwrotu zgodnie z aktualnymi przepisami polskiego prawa i prawa Unii Europejskiej. Przedmioty lub itemy można zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania. Jednak jeśli chcesz skorzystać z tego prawa, możesz skorzystać z przycisku “Reklamacja” na stronie zamówienia lub z przycisku “Wiadomość” do sprzedawcy. Za rozpatrzenie reklamacji odpowiedzialny jest sprzedawca.
Aby odzyskać swoje pieniądze lub otrzymać zakupioną rzecz, klient powinien skontaktować się ze sprzedawcą, aby uzyskać wszelkie informacje dotyczące zakupu i dlaczego w ogóle nie otrzymał zakupionej rzeczy.
Jeśli klient nie dojdzie do porozumienia ze sprzedawcą, mogą skontaktować się z zespołem obsługi klienta, aby uzyskać dalsze wskazówki.
Za sprzedaż produktu i działanie zgodnie z prawem odpowiedzialny jest dany sprzedający.
Jeśli klient nie otrzymał zakupionego produktu, może skorzystać z Programu Ochrony Kupujących, link: (adres URL z programem ochrony kupujących).
Umożliwiamy graczom wygodne zarządzanie ich danymi, przechowywanymi w ich profilu, poprzez wejście do Szczegóły Konta. Gracze mają dostęp do przeglądu swoich podstawowych danych w również w Panelu Użytkownika, ich aktualizowania w każdym momencie, a także mają możliwość usunięcia konta.
Klienci powinni chronić swoje informacje, takie jak dane osobowe, poprzez używanie silnych haseł i wykorzystać wyłącznie z bezpiecznych aplikacji lub gier. Klienci powinni także zachować ostrożność podczas komunikacji z nieznajomymi i nie podawać im żadnych danych dostępowych, czyli hasła do swojej skrzynki pocztowej czy innego konta np. w grze.
Nikt z administracji nie poprosi Cię o podanie hasła do konta!
Przed dokonaniem zakupu użytkownik powinien sprawdzić regulamin gry, w której zamierza kupić przedmioty/usługi. W ten sposób będzie wiedział czy zakup lub wykorzystanie danych usług/produktów są dozwolone w tej grze. Odpowiedzialność za dokonanie zakupu pozostaje po stronie kupującego.