Program ochrony kupujących

Program ochrony kupujących działa w następujący sposób: po zgłoszeniu reklamacji przez klienta, sprzedawca może przyjąć lub odrzucić reklamację.

Klient może także napisać wiadomość do sprzedawcy z numerem ticketu. W przypadku braku rozwiązania problemu support może dołączyć do rozmowy po zawiadomieniu klienta.

Klient może napisać do administracji poprzez formularz kontaktowy w przypadku, gdy uważa, że jego reklamacja została rozpatrzona nieprawidłowo.

Jeśli sprzedający rażąco naruszy prawo, administracja lub klient może zawiadomić organy ścigania.

Program ochrony kupujących daje możliwość odzyskania pieniędzy do 48 godzin po transakcji, gdy doszło do oszustwa, ponieważ środki przez ten okres czasu są zablokowane dla sprzedawcy. Sprzedawca musi poczekać 48h, aby wypłacić pieniądze.

Administracja ma możliwość weryfikowania, czy oferta pozostaje taka sama przez cały jej okres publikacji.

Kupujący ma możliwość złożenia reklamacji do sprzedawcy, który powinien ją przyjąć bądź odrzucić.
W przypadku odrzucenia reklamacji, kupującemu przysługuje prawo do zażądania zwrotu pieniędzy od sprzedającego bądź przeprowadzenia procedury rozwiązywania problemu przez nasz dział supportu.

Kupujący ma możliwość wysyłania wiadomości do sprzedawcy, w której posiada numer ticketu.
W przypadku nierozwiązania problemu, kupującemu przysługuje prawo do poproszenia działu supportu o dołączenie do rozmowy.

Kupujący może zgłosić nieprawidłowości, wysyłając wiadomość przez nasz formularz kontaktowy. W przypadku braku udanego rozwiązania problemu, przysługuje mu prawo do zażądania zwrotu pieniędzy bądź przeprowadzenia procedury rozwiązywania problemu przez nasz dział supportu.

Program ochrony kupujących daje możliwość szybkiego odzyskania pieniędzy w ciągu 48 godzin od zawarcia transakcji. Środki w tym czasie są zablokowane, więc sprzedawca nie ma dostępu do tych pieniędzy.
Skontaktuj się w tym celu z administracją poprzez formularz kontaktowy, aby skorzystać z Programu Ochrony Kupujących.

W sytuacjach, gdy sprzedawca robi coś niezgodnego z prawem lub rażąco narusza prawo, administracja ma możliwość zawiadomienia organów ścigania.