Reklamacje
W razie jakichkolwiek wątpliwości lub problemów związanych z towarami lub usługami, kupujący powinien skorzystać z przycisku Reklamacja znajdującego się w Moje Konto > Zamówienia przy każdym z zamówień, aby skontaktować się ze sprzedawcą.
Przez pierwsze 48 godzin od daty złożenia zamówienia, kupujący może skorzystać z Programu Ochrony Kupujących i odzyskać pieniądze z powodu niedostarczenia przedmiotu.
Klient może bezpośrednio się skontaktować ze Stripe poprzez link:
Kupujący może również skontaktować się z administracją, jeśli problem dotyczy płatności na stronie i usługi Stripe. Może to zrobić poprzez formularz kontaktowy na stronie “Kontakt”.
Każdy kupujący, który uważa, że jego reklamacja została rozpatrzona nieprawidłowo może poprosić o dołączenie administracji do rozmowy lub skorzystania z Programu Ochrony Kupujących.
Gdy reklamacja jest zatwierdzona przez sprzedawcę, kupujący otrzyma zwrot w wysokości całkowitej wartości towaru lub usług od sprzedawcy. Termin zwrotu kwoty jest zależny od sprzedawcy.